søndag den 17. april 2011

// LOPPEMARKED: DEN GRÅ HAL //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Idag var jeg på vores lokale Loppemarked med min mor og lillesøster (altså - det lokale hos mine forældre, hihi). Det ligger på Buddinge st. i en stor gammel trælast handel og hedder "Den grå hal". De har åbent hver fredag, lørdag og søndag og er indendørs - uden entre :) De har altid rigtig mange gode ting, især til hjemmet, og sælgerne er hyggelige og flinke :) Dog er det sidste gang i Påsken i næste weekend, da trælasten skal rives ned. Men det betyder jo bare at de sælger tingene ekstra billigt, så jeg skal forbi på fredag :) Idag købte jeg en Marilyn Monroe Plakat til 5 kr. og et mini kassette bånd til 5 kr. som jeg vil bruge som et halskæde vedhæng. Det er et rigtig godt loppemarked som jeg klart kan anbefale :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar