søndag den 17. april 2011

// CTRL LOOKBOOK SS11 //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Forleden dag fik jeg en mail omkring et mærke ved navn CTRL - et mærke jeg ikke umiddelbart kendte i forvejen. Da jeg besøgte hjemmesiden og bladrede deres lookbook igennem, blev jeg vildt overrasket!! Syntes "The Sweet Jesus" kollektionen som er vist ovenover er rigtig fed og er totalt vild med både stylingen, måden det er fotograferet på og hele stemningen. Den er lavet i New York og er et samarbejde mellem Shannon Funchess og "The Dark Electronic Duo"The Light Asylum. Alle produkterne kan købes i deres webshop og i 28 udvalgte butikker verdenen over. Jeg er totalt vild med det :) Tjek deres hjemmeside ud, det er virkelig en oplevelse, så originalt, så ægte - det er lige min smag :) Besøg den HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar