onsdag den 9. marts 2011

// VINDEREN ER... //
Photobucket
Jeg har trukket lod idag & vinderen af Mads Nørgaard konkurrencen og dermed den heldige nye ejer af en "Dyva" kjole er: Camilla Bie, fra bloggen www.lifebycamilla.blogspot.com med følgende besvarelse:

"Jeg husker det tydeligt, jeg var på klasse tur i 6 klasse til det store KBH (Jeg bor i en lille bitte bonde by i Jylland) :) Vi fik selvfølgelig lov til at shoppe og vi måtte have 500 kr. med hver! Da vi kom ind på strøget så vi butikken, og jeg købte to bluser og var meget stolt over at jeg nu havde mærkevarer! Og så havde jeg jo næsten brugt alle mine penge.. ups :) Jeg syntes det var så stort at jeg hang posen op på min væg fordi der stod  Nørgaard på den."

Tillykke til Camilla, du modtager en mail senere idag :) Tak for jeres deltagelse allesammen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar