onsdag den 16. februar 2011

// WOOD WOOD //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Mit sidste show under modeugen var WoodWood showet, som blev holdt ude i Carlsberg hallerne. Hele arrangementet var ovenud fantastisk, både musikken, lyset, menneskerne og tøjet :) Og hvor heldig har man lige lov at være - jeg fik satma en plads lige midt på presse-trappen, kunne ikke ønske mig en bedre placering, fik taget over 300 flotte billeder!! Elskede tøjet, men det kom ikke som en overraskelse, da jeg længe har været stor WoodWood fan :) Der er helt klart mange af tingene jeg skal investere i, blandt andet noget af deres hovedbeklædning som jeg syntes er rigtig fedt og etnisk!! Jeg er også vild med lag-på-lag stylingen :) Jeg takker, bukker og nejer for invitationen, fed oplevelse!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar