onsdag den 16. februar 2011

// FARVEL MODEUGE //
Så har jeg fået postet alt hvad jeg havde af billeder fra modeugen :) Der har været en af de fedeste uger i mit liv og jeg takker jer allesammen mange gange for invitationerne og ikke mindst tak til Jose for at lade mig kører med i pressebussen, jeg er dybt taknemmelig og jeg håber at alle har været tilfredse med de indlæg jeg har lavet omkring arrangementerne på bloggen!! Nu bliver bloggen "normal" igen, ikke flere billeder fra catwalks, fester og stressede mc'donalds besøg, hihi :) Vil lige slutte modeuge indlæggene af med en lille nomineringsrunde, bare lige for at opsummere nogle af de fedeste oplevelser!! Glæder mig allerede til August :)


Vildeste musik: Jewls Cph & Lasse Spangenberg showet.

Rareste nye bekendtskabSUS Pigerne & Kia.

Mest originale show: Terminal 2 Press show.

Flotteste location: Benedikte Utzon (Afholdt hos Aller).

Mest besøgte fest location: Simons.

Bedste modeshow: Stine Goya.

Mest gennemførte show: bARBARA i gONGINI.

Favorit Restaurant: Mc'Donalds :)

Ugens redningsmand: Jose (Gav mig en plads i pressebussen).

Største overraskelse: Gaia kollektionen.

Mest finurlige show: MoonSpoonSaloon.

Bedste Goodiebag: Jewls Cph & Lasse Spangenberg.

Sejeste oplevelse: At møde Jean//Phillip til Stine Goya showet - wow et rart menneske :)

Ugens bøsse: Mikkel, søde guttermand!

Bedste aften: Middag på Madklubben og fest hos Nørgaard om lørdagen!

4 kommentarer:

  1. Årh hvor er du sød mand :)

    SvarSlet
  2. Det er da dig der er søøøøøød!!!

    SvarSlet
  3. Årh, dit NAIZZZ kvindemenneske.. Det var pænt af dig..

    SvarSlet
  4. :) Det er da dig der er monster NAIJZE Kia :)

    SvarSlet