onsdag den 2. februar 2011

// WEEKDAY & STINE GOYA 
PRESSEBRUNCH //
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Sidder på mit stamsted Retro og har en lille pause mellem mine aftaler, så tænkte at jeg lige hurtigt ville opdatere bloggen :) Har lige været forbi Weekday og Stine Goya til pressebrunch, hvor det var meningen at vi skulle se deres nye samarbejde, men det var åbenbart ikke færdigt?! Tøj var der i hvert fald ikke :) I stedet fik jeg mig noget knald god mad og fik sagt hej til en masse søde bloggere som tog virkelig pænt imod mig!! Fik ikke lige taget nogle streetstyle billeder, men det lader til at mange af os skal til alle de samme arrangementer, så det skal der nok blive rig mulighed for i ugens løb :) Nu vil jeg daffe videre!! I må allesammen have en god dag - Vi blogges ved senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar