torsdag den 3. februar 2011

// JEWLS CPH & LASSE SPANGENBERG //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Mit første modeshow igår var på D'angleterre hos det danske smykkemærke JEWLS CPH som i samarbejde med kjoledesigneren Lasse Spangenberg havde stablet et rigtig flot show på benene. Inden showet mødte jeg de 2 skønne S-U-S PIGER Line Love & Kartazyna som jeg havde glædet mig rigtig meget til at hænge ud med :) Vi sad på 3 række og fik måske ugens vildeste goodiebag som jeg viser senere på ugen!! Showet i sig selv var lidt for vamt og lidt for langt, men til slut kom Shirley lige og overraskede med live musik og brudekjole, hvilket var helt fantastisk!! Alt i alt tror jeg faktisk ikke der er nogle shows der slår JEWS CPH rent musikmæssigt, hold kæft en fed DJ!! Hvem er du?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar