søndag den 14. november 2010

// MY NEW PINK HAIR //
Photobucket
Idag har jeg været forbi min frisør Cecilie for at få farvet mit hår "slidt-lyserødt" og få ordnet mine bryn og vipper. På tirsdag skal jeg være hendes model, når hun skal op til svendeprøve og blive udlært frisør. Her skal jeg have lavet min gamle "Rihanna Frisure" igen, så jeg bliver både klippet og permanentet :) Glæder mig helt vildt, for mit hår er simpelthen blevet så langt og irriterende. Bliver spændende at se det færdige resultat, uuhhhh :)

5 kommentarer:

  1. Skynd dig med nogle billeder, det ser virkelig spændende ud!
    knus

    SvarSlet
  2. Får det lavet færdigt imorgen, så skal der nok komme billeder :)

    SvarSlet
  3. Absolutelly nice work done. Good job.!

    SvarSlet
  4. koooom nu med billeder!!! :-)

    SvarSlet
  5. Thanks :)

    Så er der billeder..!!

    SvarSlet