mandag den 15. november 2010

// CUSTOMMADE LAGERSALG //
Photobucket
Custommade holder lagersalg og jeg tænkte at mine dejlige læsere skulle have chancen for at tage derind. Jeg har været til det mange år i træk efterhånden og der er virkelig penge at spare!! Har selv fundet de fedeste ting til ingen penge, så det er klart et besøg værd hvis du mangler lidt nyt til garderoben :) Tag gerne veninderne med!!

Onsdag d. 17. november & Torsdag d. 18. november.
Begge dage kl. 13.00 - 18.00. 

KFUK
St. Kannikestræde 19, 2TH
1169 København K

Der kan betales kontant eller med dankort!!

4 kommentarer:

  1. Hej .
    Hvilke program bruger du til at sætte flere billeder sammen på en side på din mac?

    SvarSlet
  2. Jeg forstår ikke helt hvad du mener???

    SvarSlet
  3. yo!
    jeg er egentlig bare en bekendt til elise (vi har gået i folkeskole sammen), men jeg faldt over din blog en dag, hvor jeg stenede facebook, og oh boy, den er sweet, hyggelig og sprød!
    jeg kigger ellers aldrig på blogs, men jeg ka' godt li' engang imellem at kigge forbi din og blive i godt humør + inspireret.
    tak for det.
    vh. ida klitgaard

    SvarSlet
  4. Hej Ida :)

    Ej hvor skægt at du så lige fandt mig!! Er glad for at du kan lide bloggen :) Jeg vil da lige fortælle Elise at du følger med, det vil hun helt sikkert syntes er pudsigt og skægt..!!

    Chris

    SvarSlet