søndag den 7. november 2010

// KENDER DU?! //
Photobucket
Jeg har fornylig opdaget virksomheden Stylemarket.dk som er et helt nyt og efter min mening, ret smart koncept. Stylemarket samler produkter fra tøj og mode webshops på ét sted som et slags "Stor Center". Lige nu har de over 50.000 produkter, så der er noget for en hver smag!! Jeg syntes at konceptet er vildt smart og det er ikke noget jeg har set før. Det gør det enormt nemt og overskueligt at finde sine produkter, fordi du kan nøjes med at søge på én hjemmeside, fremfor at skulle besøge en masse forskellige webshops. Stylemarket er stadig forholdsvist nyt og får hele tiden nye produkter og webshops i deres "Stor Center", så jeg glæder mig til at følge udviklingen og bruge hjemmesiden. Indtil videre er nogle af mine favoritmærker på sitet mærker som Bzr, Bruuns Bazar, Vans og YSL. Der er både tøj og skønhedsprodukter på sitet. Man kan også lave sig en "Huskeliste" derinde hvilket igen gør det rigtig nemt og overskueligt. Alt i alt et virkelig fint nytænkene koncept efter min mening, så tag og kig forbi deres hjemmeside HER og find dem også på facebook HER hvor du konstant kan blive opdateret med nyheder, konkurrencer, fordele, mærker osv.
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar