søndag den 26. september 2010

// MY CRIB //
Photobucket
Stue.
Photobucket
Stue.
Photobucket
Stue.
Photobucket
Min "Vintage" vindueskarm. 
Photobucket
Gamle vintage æsker fra loppemarked, et sort/hvid billede og et kors der er lavet af en patron. 
Photobucket
Min elskede "teater-hat" som er håndlavet og ganske fantastisk!!
Photobucket
Min vintage skrivemaskine og et billede af min Mormor som ung med højtaljede jeans og smøg i hånden :)
Photobucket
Vores lille samling af bøger og blade :)
Photobucket
Billeder fra ferier, samt af venner & familie. Rammerne har vi malet i en masse pang farver. 
Photobucket
Vores spisebord og grønne stole fra Ikea. Mit elskede "kuk-ur" fra Ilva :)
Photobucket
Hyggekrog :) 
Photobucket
Soveværelset.
Photobucket
Min smykke samling :)
 Photobucket
Vi har hver vores kommode. Min er propfyldt, på Nick's står et af hans elskede fladskærme. Drenge, tsk.
Photobucket
Soveværelset. Dejligt med indbygget skabe til alt vores tøj.
Photobucket
Ude i gangen har vi et lille hul til vores sko og jakker, vi har dog kun ca. halvdelen af vores sko stående fremme på grund af pladsmangel. Så lige nu har vi sagt farvel til alle vores sommersko for en tid :)
Photobucket
Køkken.
Photobucket
Mange af jer har bedt om at få lov at se hvordan jeg bor :) Så her er lidt billeder fra min lille hyggelige 2 værelses lejlighed i hjertet af Lyngby, som jeg bor i sammen med min kæreste Nick :) Desværre skal vi flytte ud her 1. december og har ikke fundet et nyt sted at bo, så samtidig vil jeg bede jer søde læsere om at sige til hvis i kender nogle der har noget til leje eller hvis i ser en annonce eller kender nogle som kender nogle :) Vi vil give maks 5.000 kr. om måneden og beliggenhed samt størrelse er rimelig underordnet. Bare det ligger i København eller omegn og den er stor nok til at bo 2 mennesker i :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar