mandag den 27. september 2010

// DENIM SØNDAG //
PhotobucketPhotobucket
Idag har jeg været til min niece's 2års fødselsdag. Efterfølgende inviterede min far min søster og jeg ud og spise på Jensens Bøf hus, hvor jeg ikke har spist i rigtig mange år, men det var nu ganske udemærket. Både min søster og jeg havde valgt at klæde os i Denim idag. Skæbne agtigt ;) Åh jeg elsker de Blue Blood jeans, min baby!! <3

Denim Jakke Blue Blood      Jeans Blue Blood      Bluse Zara      Sko Shöfolk      Halskæde H&M

Denim Jakke Vintage      Jeans H&M      T-shirt Acne      Sko Dr.Martens      Mobilpung Just Female

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Fed blog du har! Jeg sidder og savler over dine sko fra Shöfolk - må jeg vide hvor du har købt dem? :)

    Julie

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Jeg har købt dem når jeg har været på indkøb hos Shofolk, så ved ikke hvilke butikker der har haft dem. Men de er en sæson eller to gamle efterhånden. Men prøv på deres hjemmeside, der var de engang til salg :)

    SvarSlet