fredag den 23. juli 2010

// NORSE PROJECTS SS11 //
Idag har vi været på indkøb hos Norse Projects. Vi har ikke før handlet med dem, så det bliver spændende at se hvordan Lyngby vil tage imod mærket, når det i Januar/Februar næste år, rammer hylderne hos Mr.harris. Kollektionen var super fin, der var virkelig mange fede ting, især på t-shirt og strik syntes jeg de var stærke. Der er også mange af deres kendte items med igen denne sæson, f.eks. safari skjorten og de kendte caps, som nu fåes i nye fede farver. Alt i alt en virkelig vellykket kollektion der appelere til den unge Københavner der kan lide at flirte lidt med street miljøet, men stadig gerne vil være faaaaaashion. Jeg glæder mig VILDT meget at handle med Norse. Her er en lille smule billeder fra showroom, lovede dog Pelle & Mikkel ikke at ligge alt for mange billeder ind, der skal jo også være noget at glæde sig til :)
Photobucket
Showroom
Photobucket
Vildeste sæt med short, blazer jakke & hat :) Her står sælgeren Mikkel model.
Photobucket
En af mine personlige favoritter :)
Photobucket
Som noget nyt vil Norse lanchere en række t-shirt hvor printet er designet af forskellige kreative Københavnere. Der var virkelig mange fede hvoraf vi købte cirka 7 af dem til butikken, elsker den her :)
Photobucket
Caps'ene som vi kender dem, denne gang i 2 farver :) Vi købte allesammen til butikken.
Photobucket
Norse Projects & Ally Capellino har lavet den fedeste rygsæk sammen i ægte Capellino stil. Den rammer butikkerne nu i August og vil gå igen næste sæson. Jeg vil næsten beodre jer til at gå ind og se den, den er virkelig fin. Ud over kvaliteten, skiller den sig også ud fra Capellino's almindelige tasker, ved at have en lomme til computer indvendig. En rigtig skarp detalje efter min mening. Kommer til at koste 1500 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar