mandag den 19. juli 2010

I'M BACK
Photobucket
Så er jeg endelig tilbage. Takket være den enormt søde og hjælpsomme blogger Lasse fra bloggen SIDSEL&LASSE har jeg nu fundet ud af at ligge billeder ind på bloggen igen. Så nu vender jeg stærkt tilbage. Idag passer jeg Kaspers butik GOODS, frem til kl. 18. Så hvis du er omkring Østerbro så kom endelig ind og sige hej, det ville jeg elske :) Adressen er Classensgade 4, 2100 Østerbro. Nu vil jeg ellers få smidt nogle af mine indlæg fra den sidste uges tid på bloggen, tak for jeres tålmodighed og hjælp allesammen!!!

4 kommentarer:

  1. yeah godt du er tilbage... din blog er jo nice.

    SvarSlet
  2. Taaak :) Jeg er også glad for at det endelig virker!!!

    SvarSlet
  3. .. you're welcome! :) og husk nu at holde øje med din bandwidth på photobucket! Ellers går det hele i kage.. Sidsel og jeg har 9 brugere på photobucket for at sikre at det ikke går galt!

    SvarSlet
  4. Haha, sygt i har så mange, jeg har også allerede 2 nu :) Men tak for tippet, jeg skylder!!

    SvarSlet