onsdag den 5. maj 2010

// TØJ-BYTTE-DAG //
I sidste uge holdte vi tøj-bytte-dag hos Elise og jeg havde fuldstændigt glemt alt om at ligge billederne herind, sorry :) Elise & Jeg fik besøg af hendes efterskole veninde Malene som også har bloggen MALENESLIV og hun havde sin lillesøster Anna med, som i øjeblikket er gæsteblogger hos Malene imens hun er ude og rejse. Vi havde allesammen taget en masse tøj med som vi ikke rigtig bruger mere og så byttede og solgte vi lidt til hinanden. Jeg fik erhvervet mig en sort buksedragt og tjente 1000 kr. så det var ikke dårligt!!! Her får i lige et enkelt billede fra Elise's tøjfyldte værelse, samt et dagens af pigerne.. Tror snart jeg holder et lagersalg, har meget tøj jeg gerne vil af med.. Nogle der vil komme??
Fra venstre: Anna, Malene og Elise.
Der forhandles..

5 kommentarer: