torsdag den 20. maj 2010

// MIN FRIDAG I BILLEDER //
Igår havde jeg min ugentlige fridag og for en gangs skyld havde jeg ikke de store planer og kunne derfor slappe fuldstændigt af :) Sov til kl. 10:30 for at gå ind og ligge mig et par timer ekstra på sofaen med min dyne, super dejligt. Fik set lidt "American Funniest Homevideo" som gav mig totalt dejavu til da jeg var mindre og mit yndlingsprogram var "Ren Kagemand". Havde faktisk en halv kaffe aftale med Gina pigen fra GINA JAQUELINE bloggen (tjek den ud), men eftersom lorte Telenor stadig ikke har kunnet finde ud af at lave min telefon kunne jeg ikke ringe og bekræfte aftalen (Undskyld Gina), så droppede at tage til København. I stedet kom min lillesøster forbi da hun havde fri og medbragte en mums fillibaba pizza som vi måske fik onduleret lidt for hurtigt. Nu har jeg været en tur ude og shoppe lidt i Lyngby og nyde det utrolig dejlige vejr. Første dag i år hvor jeg har haft sandaler med barer tæer :) Jubiii!!! Nu vil jeg ligge mig og høre lidt John Mayer og slappe lidt mere af inden min kæreste har fri, så står den på madlavning :) Ps. det sidste billede af mig er taget med selvudløser, er igang med at lære alle kameraets funktioner men det tager tid!!
Jeans Acne      T-shirt Acne      Sandaler Acne
Smykker Gøgl      Briller Moscot
Selvom hun ikke var så tosset med ideen syntes jeg lige i skulle se min lillesøster :) Hehe.
Shorts Vintage      Tank Monki      Cardigan Acne
Selvudløser-tidsfordriv
Mmmmmmmmmm

3 kommentarer:

  1. Haha Chris, for satan det er grisset!! :)

    SvarSlet
  2. jeg har også en svaghed for cocktail pølser på pizza
    mmmmh

    SvarSlet