mandag den 24. maj 2010

// GOGO'S 20ÅRS // THE SHIT //
I lørdags var jeg til fødselsdag med min gamle handelsskole venindegruppe "The Shit". Gogo blev 20år og det skulle fejres med manér. Vi fik virkelig lækker mad og nød Gogo's fantastisk udsigt ud over golfbanerne i Holte med køligt rosévin og en masse smøger. Det var en super dejlig aften, godt vejr og som altid skønt at se mine gamle piger igen.
The Shit: (Fra venstre) Carla, Zinna, Katie, Caro, Gogo, Elise, Mig, Cille & Kir. (Vi mangler Ellen).
Mig i ærmeløs blazer fra Topshop og Top fra Acne. Smykkerne er alt muligt blandet, mest vintage :)
Elsker at Kir tager i byen i Vans sko :)
Er vild med Katie's oversize halskæde som jeg desværre ikke fik et ordentligt billede af. Den er fra H&M's linje "Fashion against Aids". 
Min fotograf veninde Zinna som ofte har taget billeder af mig :)
Gogo's forældre har haft en butik med hesteudstyr og da den stod i haven lagde det jo op til spas :)
Smukke Smukke Smukke Cille :)
Fødselsdagsbarnet Gogo :) Tillykke med dagen og tak for en hyggelig aften!!

2 kommentarer:

  1. Ser ud til at have været en hyggelig aften - og den hest minder mig forfærdelig meget om Joey og Chandlers hund i Friends! (;

    SvarSlet