mandag den 12. april 2010

// MY BLUE BLOOD 
DREAM COME TRUE//
I lørdags modtog vi en pakke fra "Blue Blood" på arbejdet. Da vi allesammen har Blue Blood som vores favorit mærke, men endnu ikke har modtaget forårsvarerne derfra, var vi vildt spændte på at se hvad der var i pakken. Men drengene blev hurtigt skuffede da de så at der stod "ATT: CHRISTINA" på den, oh yes.. Da jeg åbnede den, gik min største Blue Blood drøm i opfyldelse. Der lå min elskede denim jakke fra SS10, som jeg under sidste indkøb havde fået fortalt var blevet annulleret. Martin fra Genius Copenhagen havde dog lovet at se om han kunne skaffe kollektionensprøven, men troede faktisk ikke det var muligt, så da jeg fik brevet og pakken fra Julie var jeg over lykkelig. Den er simpelthen så overdrevet fed, virkelig gennemført både kvalitets, design og ikke mindst vask-mæssigt. Elsker den så meget, har intet andet at sige end: Acne, Levis & Lee - GO HOME!! Min Blue Blood denimjakke rocker så vildt og jeg skal leve i den hele sommeren. Endnu engang tak til Martin og Julie fra Genius :) Det var den bedste overraskelse!!!

2 kommentarer:

  1. Über fint, Chris!!! Håber du bliver vanvittigt glad for den... Jules

    SvarSlet
  2. Jeg er allerede død glad for den, elsker den så meget :) Den skal jeg nok blive rigtig lykkelig over hele sommeren!!!

    SvarSlet