onsdag den 3. marts 2010

-Photoshoot- 
Behind the scenes

I søndags skulle jeg have taget nogle billeder af min veninde Zinna som er fotograf studerende. Billederne skal bruges til et projekt som jeg indtil nu vil holde hemmeligt, men det er noget som går af stablen i løbet af foråret - glæd jer. Til shootet var min veninde Elise også med til at lave makeup og min gay-friend Nick fra Stylegeekblog som skulle agere stylist i bedste Jay Manuel stil. Vi havde en skide sjov og hyggelig dag, hvor vi allesammen fik taget en masse gode billeder. Shootet fandt sted i et forladt hus i Lyngby. Huset er overdrevet fedt, 5 etagers smadrede helvede med graffiti over det hele, det var monster fedt. Her er lidt behind the scenes billeder, men de rigtige billeder samt formålet med det hele må i vente på lidt endnu :) 










2 kommentarer:

  1. Super fedt!
    Jeg bliver simpelthen nødt til at høre hvor din kjole er fra? (den sorte med huller ved skuldrene)

    SvarSlet
  2. Den er fra Acne og jeg sælger den herinde på bloggen, gå ind under "Til Salg" .. :)

    SvarSlet