onsdag den 3. marts 2010

//Nick - My BFF gay friend
Stylegeekblog//

Der er ikke noget bedre end at ryste op i gamle venskaber, og det er netop hvad der er sket. Her på det sidste er jeg begyndt at snakke med en gammel ven fra min tid som danser. Vi har ikke set hinanden i mange år, men fandt hinanden igennem endnu en fælles interessere - bloggin. Navnet er Nick, og han har bloggen stylegeekblog. I læste sikkert indlægget for en uge siden, hvor han også var med. Den slags kommer der uden tvivl flere af. Vi deler vildt mange af de samme interesser på trods af at han skriver om menswear og jeg om womenswearog det er monster fedt at have en ven med samme interesse. Og når han så oven i købet er homo (sorry girls) kan han se stort set alting fra mit synspunkt - love it!!! Her er lidt billeder og forskelligt inspiration jeg har hentet på hans blog som uden tvivl er et besøg værd :) 












2 kommentarer: