søndag den 26. juli 2009

Home-made Goods
Det seneste stykke tid har jeg været så heldig at få fingrene i en masse hjemmelavede ting, fordi jeg har nogle utroligt kreative veninder. Her vil jeg vise jer lidt af det. Elsker hjemmelavede ting fordi de er så unikke og du kan sætte dit eget personlige præg.

Bæltetaske med nitter, sælges for 300kr. hos min veninde.

Halskæde med Peace tegn. Perlerne er guldfarvede og snoren er flettet læder. Det er min veninde der laver dem under navnet "By Linette" og kan blandt andet købes hos Etoile på Østerbro.

Mobilholder i læder med guld og sølv nitter og flettet læder snor som halsrem. Det er min veninde der laver dem under navnet "By Linette" og kan blandt andet købes hos Etoile på Østerbro.


Tro det eller ej, men min veninde har selv lavet denne taske til mig, som var en gave fra alle min kollegaer i Mr. Harris da jeg blev student. Materialerne Koster ca. 1000 kr.

2 kommentarer:

  1. Er det noget man kan bestile via dig herinde? (:

    SvarSlet
  2. Du kan sende mig en mail, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.. Men alt fra By Linette kan købes hos Etoile på Østerbro..

    SvarSlet