søndag den 26. juli 2009

FOKUS: Molecule 01

For godt et år siden, faldt jeg over denne parfume, da jeg simpelthen ikke kunne undgå at spørge min venindes mor hvad den hed (Havde beundret hendes duft i laaaaang tid). Det fantastiske ved det er, at jeg er meget allergisk overfor alt med parfume i, både dufte i sig selv, men også i cremer, shampoo osv.. Det har i årevis sat en stopper for mine brug af parfumer, medmindre det skulle sprøjtes i håret eller på mit tøj. Men denne parfume, kan rent faktisk bruges af allergikere, fordi den udelukkende er lavet af moleculer og der intet kemisk giftig er i den. Oveni det, dufter den helt fantastisk og jeg ville aldrig kunne undvære den.. Prøv den!!

Molecule 01 fra Escentric Molecules, 100ml koster 750 kr. Kan købes i Etoile på Østerbro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar