lørdag den 13. februar 2010

MODEUGE - I MINE SKO

Jeg havde en travl dag i onsdags hvor modeugen startede. Her har jeg lavet et lille indlæg som følger min dag, så i kan se hvordan jeg oplever modeugen og hvorfor jeg elsker det :)

Diesel Indkøb



Startede dagen med at møde på Nordhavn kl. 09:00, hvor mig og 3 kollegaer skulle på Diesel indkøb. Vi købte ind fra kl. 09 - 14, det tager lang tid når man er Danmarks største kunde på Diesel. Fik taget en masse gode billeder af pige kollektionen også, som vil komme på bloggen engang i næste uge. Her lidt billeder af showroomet.

GOODS



Efter vi havde været hos Diesel, begav jeg mig hen til butikken "GOODS" som ligger i Classensgade på Østerbro. Det er min gamle chef Kasper som ejer den nu halvandet år gamle butik. Her fik vi en kop kaffe og en god snak om vores forventninger til modeugen. Butikken er super fed og kan helt klart anbefales, tjek evt. hans hjemmeside: www.goodscph.com

LeRegard


Efter besøget hos Kasper, skulle jeg til møde med en af indehaverne fra hjemmesiden LeRegard. Det er en nyopstartede hjemmeside som spotter trendsettere rundt omkring i Danmark, og samtidig blogger om alt lige fra web shops til modenyt. Siden er både for piger og drenge, og min rolle i det hele er at jeg skal styre hele pigen delen sammen med den anden ansatte de har. Der vil komme mere om det på bloggen senere hen, men indtil videre så kan i besøge www.leregard.dk og oprette jer en profil :)

BZR modeshow


Aftenen sluttede af med modeshow hos BZR. Her et billede fra showet som jeg før har vist på bloggen. Kollektionen var simpel og ligetil, præcis som man kender BZR. Har også taget et billede af den fantastiske goodiebag vi fik derinde som indeholdte en Sasoon shampoo, Mac læbestift og en top fra BZR.

ANYWHO


Aftenen sluttede perfekt da jeg fandt ud af at de fænomenale piger bag den kendte danske modeblog ANYWHO også var inde og se BZR, og efter showet fik vi snakkede lidt frem og tilbage og jeg fik lov at tage et billede af dem til min blog. Kan kun sige en ting: Jeg elsker dem. Uden tvivl dem der inspirerede mig til at lave min egen blog i tidernes morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar