søndag den 29. maj 2011

// BLOGGERTUR TIL MALMØ //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
I fredags var jeg inviteret på blogger-tur til Malmø af Visit Sweden. Derfor drog jeg tidligt om morgenen afsted sammen med Kia fra Fierce og Fattig, Mie fra We Wonder, Camilla fra Why Not Blog, Sidsel fra Fashion Polish og Gina fra Gina Jaqueline over øresund hvor der ventede os et lækkert program :) Vi startede med en guidede tur i en masse af Malmøs butikker sammen med stylist og personalshopper Mia Berg fra Stilverket. Derefter spiste vi en fantastisk frokost som jeg klart kan anbefale på Malmø Konsthall hvor der kombineres god mad til en billig penge og smuk kunst. Eftermiddagen sluttede vi af på det flotte Victoria Park Spa som ligger 10 minutters kørsel fra Malmø centrum. Om aftenen tog vi ud og spiste på TGI FRIDAYS som jeg simpelthen ikke fatter hvorfor ikke er blevet åbnet i København endnu :) De andre piger blev og overnattede på det tildelte hotel midt i Centrum, men jeg måtte desværre drage næsen hjemad da jeg skulle op på arbejde lørdag morgen - øv øv. Men hold da op en hyggelig tur med nogle rigtige søde piger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar