torsdag den 14. april 2011

// JEG ER SUPER SPÆNDT //
Photobucket
Hvis i læser de samme blogs som jeg, har i helt sikkert fået færten af et meget "Spændende og Hemmeligt" møde som flere bloggere har luftet uden rigtigt at sige noget. Jeg har også været afsted til det idag og jeg kan sige så meget at der kommer til at ske en del ændringer på bloggen indenfor det næste stykke tid. Dog kun en masse gode ting, som helt klart vil gavne både jer og mig :) Så det glæder jeg mig rigtig meget til at komme igang med - Så snart jeg får lov, skal jeg nok fortælle jer alting!! Ihhh det bliver spændende :)

8 kommentarer:

  1. Hvad er det hvad er det hvad er det?! O_o

    SvarSlet
  2. Hihi, i må vente lige lidt endnu :) Men det blir godt!!!

    SvarSlet
  3. et nyt blogger "fællesskab" ;)
    som looklab :b!?
    er faktisk ret sikker på at det er det ;)
    men det er kun GODT, super fedt!
    <3 Nanna

    SvarSlet
  4. Ordet fællesskab er ikke forkert, men det er slet ikke som looklab :) Men spændende bliver det!!!

    SvarSlet
  5. uanset hvad, hvis det er godt for bloggen så YAY.. jeg forsvinder ikke lige foreløbigt hæhæ! :)
    venter spændt! hvornår kan du sige mere :b?

    <3 Nanna
    http://fashionavecnanna.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Det var godt :) Fortæller mere om en måneds tid!

    SvarSlet
  7. nu er der snart gået en måneds tid syntes jeg ;)!!!

    SvarSlet