onsdag den 27. april 2011

// ADIDAS IS ALL IN //
Photobucket
Lionel Messi, David Beckham og Caroline Wozniacki er med. Katy Perry, Justice, Jeremy Scott og B.O.B er også med, når en lang række passionerede personligheder – internationale verdensstjerner og lokale talenter – i dette forår folder sig ud over hele verden som en del af ’all adidas’ - adidas’ største globale kampagne nogensinde. Fra den 27. april og ca. tre uger frem vil de 10 danske all adidas-ambassadører løbende blive præsenteret på www.facebook.com/adidas og aktiveret via YouTube, online medier og blogs. Ambassadørerne vil desuden give prøver på deres kunnen ved forskellige lejligheder over sommeren – første gang under Copenhagen Distortion festivalen i begyndelsen af juni.  
" All Adidas" kampagnen fortsætter gennem hele 2011 i et mix af miljøer, som matcher og udtrykker adidas’ mangfoldighed. Jeg syntes det er et mega fedt projekt, og glæder mig til at følge de 10 danske talenter. En af mine favorit personligheder: Bloggeren, Dj'en, Yoga Instruktøren og Salgschefen for MoonSpoonSaloon Maria Schlüter, er en af de 10 ambassadører, og hende glæder jeg mig især til at følge da hun er mega cool og altid en stor inspiration hos mig :) Har du ikke besøgt hendes blog før, kan jeg varmt anbefale den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar