tirsdag den 29. marts 2011

// DEJLIG DAG I SOLEN //
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Igår havde jeg en rigtig skøn dag :) Efter skole mødtes jeg med min eneste kvindelige kollega og rigtig gode veninde Tine inde på Istedgade. Efter at have vendt verdenssituationen på en dejlig cafe gik vi en lang tur og kiggede i de mange små butikker på Vesterbro.Vi endte på BioMio, som er en af mine yndlings restauranter/cafeer. Her sad vi i 2 strandstole og nød solen, imens vi kunne observere de mange skæge mennesker der hænger ud på Halmtorvet. Og så er deres hjemmebagte Kage og deres øko-sodavand bare rigtig mums :) Dog var jeg lidt uheldig at få en fugleklat direkte ned i håret da vi sad der, men man siger jo det giver held, så jeg må jo vente og se om lykken vender :) Det var sku lidt skægt!! Dagen endte med et besøg hos Tattoo-John som i kan se resultatet af senere, og en hyggelig aften på sofaen med Elise, frysepizza og lidt god comedy :) Hvor er det bare skønt at være på skole og have god tid!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar