søndag den 6. februar 2011

// TEKO modeshow //
Photobucket
Torsdag formiddag startede med modeshow hos de dygtige elever på TEKO. Det var nogle meget blandede kollektioner, men generelt syntes jeg at det var rigtig godt håndværk og nogle meget inspirerende og fuldførte styles. Der var især 3 designere jeg lagde mærke til og som jeg lige vil nævne med en kort kommentar. Jeg er jo ikke modeekspert, men jeg kan godt bedømme hvad der faldt mest i min personlige smag og hvad jeg syntes er mest oppe i tiden og salgsbart, så dem får i her :)

LEON JØRGENSEN:
Photobucket
Min personlige favorit var helt klart Leon Jørgensen. Jeg syntes hans kollektion var meget oppe i tiden, men dog stadig nytænkende. Jeg elskede farve valgene og der var rigtig mange af tingene som jeg helt klart mener kunne være enormt salgsbart på det Skandinaviske marked. Han er uden tvivl en designer jeg vil holde øje med.

TANNE VINTER:
Photobucket
En anden designer jeg lagde mærke til og som havde lavet en kollektion som faldt totalt i min smag, var Tanne Vinter. Hendes univers var udelukkende sort, dunkelt, androgynt og rigtig råt. Jeg ved ikke rigtig hvor nytænkende det er, følte der var hentet meget inspiration fra designere som Barbara i Gongini, men på den anden side kunne en kollektion som Tanne's måske være et godt og forhåbentligt mere salgsbart/billigt alternativ.

JAKOB BOESEN:
Photobucket
Den 3. og sidste designer som jeg mener er værd at fremhæve er Jakob Boesen. Hans kollektion var mere klassisk og indeholdte rigtig meget flot konfektion med nogle fede og anderledes detaljer som jeg ikke har set før. Meget af kollektionen var grå og det sorte karakteristiske mønster gik igen på flere styles. Det hele var smalt, strømlinet og meget skandinavisk. Helt klart en designer jeg tror man skal holde øje med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar