onsdag den 16. februar 2011

// STINE GOYA SHOW //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Det aller flotteste, mest originale, fantastiske, sejeste og klart mest gennemarbejdet show under modeugen var efter min mening Stine Goya (selvom bARBARA i gONGINI også gav kamp til stregen, skriver jeg om senere). Stine Goya holdte ligesom mange andre sit show i Radiohuset, og var klart den der havde forstået at udnytte de fantastiske faciliteter bedst :) Musikken var unik, lys showet virkelig anderledes og så var der fantastisk 3D lignende spots på væggene med pinocchio tema. Kollektionen var mega smuk, der var sindsygt mange af tingene jeg godt kunne tænke mig og jeg elskede de brændte farver som den gule og den orange. Og så er jeg helt sikkert ikke den eneste der gerne vil have fingrene i en af pinocchio dukkerne, men de er sikkert et showpiece?! :) Helt igennem fantastisk show som jeg er ovenud glad for at jeg måtte opleve, og så endda fra 1. række, hvad mere kan man ønske sig?? GO GOYA, GO GO!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar