onsdag den 16. februar 2011

// GAIA MODESHOW //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Et show under modeugen som jeg ikke anede hvad jeg skulle have af forventninger til, var Gaia's. Jeg kendte slet ikke mærket og havde faktisk ikke rigtig haft tid til at researche på det. Men det gjorde ingenting, for det betød bare at jeg blev totalt blown-away da jeg mødte op :) Det foregik i en slags gymnastik sal/Aula, på en ægte gammeldags Københavnsk folkeskole på Istedgade. Det dæmpede lys, lugten af skolebørn, lavt talende stemmer og det smukke tøj der hang ned fra loftet gav en rigtig fin stemning omkring showet. Tøjet var sindsygt fint, der var flere ting jeg godt gad eje og så syntes jeg at stylingen var helt i top!! Det er uden tvivl et mærke jeg vil kigge lidt mere på og evt. investere i et par styles fra. Det var en rigtig god og fin oplevelse, og jeg var så heldig at få en fantastisk plads på 1. række, så det skal i have tak for :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar