onsdag den 9. februar 2011

// DAVID ANDERSEN MODESHOW //
PhotobucketPhotobucket
Øhhh... Hej?! - Du ringer bare... wow...
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Torsdag i modeugen stod på David Andersen modeshow i Imperial i København. Den kæmpe sal var proppet med mennesker og alle var ret spændt på at se hvad der skulle foregå, da vi alle havde fået udleveret 3D briller. Showet startede med en sort hvid film i 3D, og selvom det har været en del delte meninger om netop denne, er jeg en af dem der syntes den var fantastisk. Elskede det sort hvide univers med de androgyne silhuetter, musikken, mystikken det abstrakte.. Det passede rigtig godt til stemningen og kollektionen.. Dog ved jeg ikke hvor vellykket selve 3D teknikken var, tror filmen havde været ligeså fed uden brillerne?! :) Men nok om det.. Efter filmen gik modellerne rundt i biografens små gange og i midten af biografen var der en lille scene hvor de gik op og fik taget billeder hos pressen hvorefter de stillede sig ned foran lærredet. Det var lidt små svært at se detaljerne i kollektionen, så jeg vovede min chance til at løbe ned til lærredet og tage nogle billeder da showet sluttede og jeg så at modellerne blev stående til fordel for fotograferne :) Elskede mange af stylene, både på dame og herresiden, det hele var meget David Andersen agtigt :) Generelt et rigtig godt arrangement, lidt anderledes og lidt originalt - Fedt fedt fedt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar