torsdag den 3. februar 2011

// CPH VISION PRESS SHOW //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Nåede desværre ikke Jean//Phillip showet igår, stod ude foran Nimb 4 minutter efter det var startede, fordi der var så mange forsinkelser til JEWLS Showet og jeg strandede mildest talt i en taxa-trafikprop med Kia, så jeg nåede det ikke :( Dog har et par kammerater været der og tage billeder, så jeg låner dem lidt senere på ugen så i kan se det - Fantastisk kollektion. Men hey, jeg nåede at få en goodiebag :D Haha!! Derfor var mit næste show igår Vision's Presse Show som blev holdt inde på hovedbanen. Jeg sad på 2. række og havde faktisk et ret godt udsyn, hvilket var heldigt eftersom jeg blogger for Egekilde til dette arrangement. Showet var rigtig smukt, stylingen var god og der var en fin rød tråd igennem det hele, i og med modellerne lignede "rejsende" med kufferter og puddelhunde, det var ret sejt efter min mening :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar