onsdag den 9. februar 2011

// BENEDIKTE UTZON SHOW //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Torsdag var jeg forbi Benedikte Utzon modeshowet, hvor jeg skulle blogge lidt for Egekilde. Det blev afholdt hos Aller, som er så fuldstændigt overdrevet fantastisk flot - Virkelig et fedt location efter min mening :) Vi blev seatet på 2. række alle os fra Egekilde og jeg havde faktisk ret godt udsyn, har taget ca. 100 billeder og da jeg kom ud i bussen fandt jeg ud af at der var trykket på en eller anden skod indstilling så de var allesammen rystet, mega nedern :( Men showet var rigtig godt og gennemført må man sige. Det er ikke noget tøj jeg normalt ville gå i, men jeg syntes faktisk kollektionen var ret velovervejet i forhold til Benedikte Utzon's værdier. Og så var jeg helt tosset med makeuppen, må bare finde ud af hvor den læbestift er fra, hold kæft hvor var den flot :) Helt sådan mørkebrun/sort agtig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar