søndag den 23. januar 2011

// MÅNEDENS FUND //
Photobucket
Kender i den Mexikanske webshop Rouge et Noir? .. Jeg gjorde ikke før idag og jeg må sige at jeg er totalt oppe og kører over den!! Webshoppen startede tilbage i foråret 2009 og har base i Mexico. Rouge et Noir er et mærke der inspireres af street-style bloggere, models off duty og rockstjerner. De genskaber de styles som de ser personerne har på, i en god kvalitet og så det er til at betale. Mange af produkterne er limited edition og alt sammen lavet i hånden, det syntes jeg sku er fedt nok!! En t-shirt koster omkring 700 kr. alt afhængig af kurs og forsendelse. Rouge et Noir er stadig et forholdsvist småt firma, men deres mål er at blive større med tiden og udvide deres kollektion med accesories og en større tøj kollektion. Alle produkterne på siden er "nye", selvom hjemmesiden godt kan virke lidt som en slags "trendsales" da nogle af billederne ikke er nær så professionelle. Men jeg syntes det er super fedt og nytænkende, f.eks. finder de billeder af bloggere (se nedenunder) og så genskaber de tøjet de har på og sætter deres eget præg på det. Jeg er i hvert fald solgt og tror snart jeg skal prøve webshoppen af :) Nogle af jer der har erfaring med siden?? Jeg er også ret tosset med måden siden er delt op på, så du f.eks. kan søge under "As seen on" og kigge på alle de styles der er inspireret af din yndlings blogger. Find hjemmesiden HER
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er eksempler på nogle af de bloggere, som Rouge et Noir laver deres styles ud fra. 

2 kommentarer: