onsdag den 12. januar 2011

// KENDER DU FUNCH'S?? //
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

I sidste uge præsenterede Sus mig for "Funchs Vinstue". Det er en hyggelig lille bodega som ligger 5 minutter fra Nørreport station (Nørre Farimagsgade 55). Funchs er helt klart et af de bedre brune værsthuse hvor det er billigt at få et par øller og gratis at få en snak med de andre gæster :) Fredag aften er luften så tyk af røg at man streng taget ikke behøver at gøre noget særligt for sit nikotinfix andet end at trække vejret. Jeg elsker at Funchs har et så blandet klientel af både unge studerende og stamkunder som allesammen hygger sig i fælleskab. Bartenderne er friske og musikken fra 00'erne, virkelig god blanding :) Det er et sted jeg varmt kan anbefale og som uden tvivl bliver et af mine stamsteder fremover :).

2 kommentarer:

  1. ÅRH<3! Jeg boede ovenpå Funch vinstue i halvandet år. Det er jo uden tvivl Københavns hyggeligste bodega, hvor man desuden også kan få smørrebrød og øl til stamkunde priser.

    SvarSlet
  2. Woooow, fed adresse!! Men ja, det er nemlig et super fedt sted, elsker det også :)

    SvarSlet