søndag den 19. december 2010

// KLOVN THE MOVIE //
Photobucket
Hey you guys :) Ville lige tjekke ind!! Er netop kommet hjem fra biografen, har været inde og se Klovn The Movie med min mor og min lillesøster. Fuck en skæg film!! Den var virkelig god :) Men der var dog tidspunkter hvor jeg blev lige godt harm og havde lyst til at forlade biografen - Men det er jo nok meningen med det hele!! Har i set den?? Vil gerne høre jeres mening?? Men alt i alt skide god film, kan anbefale alle at tage ind og se den :) Smider også lige et dagens på om lidt, men mit kamera er i stykker så det bliver fra Iphone, øv :( Nat Nat..

4 kommentarer:

  1. Jeg skal se den ¨på onsdag. Glæder mig :-D

    SvarSlet
  2. jeg skal se den imorgen!
    - have egentlig ikke glædet mig særlig meget, da der har været blandede anmeldelser :)
    Dog har jeg nu ændret mening, og håber på en god oplevelse :-D

    SvarSlet
  3. Så håber jeg den lever op til dine forventninger :)

    SvarSlet