søndag den 28. november 2010

// WELNESS DAG //
Photobucket
I mandags havde min mor fødselsdag og i den anledning havde jeg foræret hende en "Mor og Datter welness-dag" hos Helle Thorup Spa i København. Jeg har været der 1 gang før for to år siden, dengang hed det "Avalon Spa" og ændringen af navnet har bestemt ikke forringet kvaliteten. Det var en fantastisk oplevelse og der er rigtig mange muligheder for forskellige behandlinger. Man kan også bare købe en dagsbillet og boltre sig i det fantastiske spa-område som er ufattelig smukt, fredfyldt og indeholder mange muligheder. Så hvis du trænger til lidt forkælelse eller en mangler en god julegave ide, så kan jeg virkelig anbefale det!! Jeg har været i mange welness-spa-centre og dette er uden tvivl det mest luksuriøse, professionelle og dejligste sted af dem alle :) Og så er det bare ekstra lækkert at ligge i et brand varmt jacuzzi når der er sne udenfor :) Se mere på deres hjemmeside HER. De har også et center i Århus!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar