søndag den 7. november 2010

// DEJLIG SØNDAG //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Idag har været den dejligste dag. For det første kunne jeg sove helt til kl. 10!! Det lyder måske ikke som noget særligt, men har været oppe kl. 6 hver morgen de sidste 2 uger, så hold da op en forskel de 4 timer mere gør. Da jeg stille og roligt var stået op, drog jeg mod Østerbro for at mødes med min bedste veninde Elise som overraskede mig med en dejlig brunch på Vinyl bar, efterfulgt af en gåtur om søen i det dejlige vejr og en tur på loppemarkedet :) Rigtig skønt!! Bagefter tog jeg hjem i min nye lejlighed og gik igang med at male køkkenet sammen med mine forældre og min søster. Nu sidder jeg så på min gamle favorit plads i sofaen hos mine forældre og har lige fyldt mig med gratinerede blå muslinger og italiensk lasagne. Fuldt ud igennem fantastisk dag og dejligt vejr :) Snart vil jeg drage hjemad så jeg kan få en god nats søvn inden jeg skal tilbage på arbejde imorgen. Bliver mærkeligt når man lige er blevet vandt til at gå i skole, men glæder mig også lidt :) Håber jeres søndag har været ligeså skøn som min :)

6 kommentarer:

  1. ved du hvor din venindes rosafarvede trøje er fra?

    SvarSlet
  2. Uuhhh det ved jeg faktisk ikke, men kan da lige spørge hende næste gang jeg ser hende :)

    SvarSlet
  3. Blusen har jeg købt på Remisen loppemarked :) Kan ikke se noget mærke, så tror den bliver svær at finde magen til, desværre.
    Hilsen Elise

    SvarSlet
  4. Hvad er det for en farve neglelak du har på ?
    Den er rigtig flot og en perfekt nuance.
    Så er vi blevet fast læser af de dejlige blog :-D
    Tjek vores blog

    Rikke/ Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  5. Den er fra H&M og koster 40 kr :) Jeg har også lavet et indlæg omkring den som ligger under kategorien "New in" :)

    SvarSlet