mandag den 18. oktober 2010

// PALLADIUM & NEIL BARRETT //
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Forleden dag var Christian Eli fra Balling Brands forbi butikken for at vise os lidt nyheder fra Palladium. Og nu tænker i helt sikkert - "Palladium, de der sko på det nederste billede som var totalt på mode i 80erne?!". Og ja, i har så ganske ret :) De er nemlig på vej frem igen!! Dog handler dette ikke om den klassiske Palladium, men om et samarbejde de har lavet med designeren Neil Barrett. Syntes nemlig støvlen på de øverste billeder er sindsygt fed!! Den laves både i sort og sand/grå og kommer til at koste omkring 1200-1500 kr. Det er uvist hvilke butikker der kommer til at have den, men i kan læse mere om samarbejdet og se de andre mærker som Balling Brands har argenturet på HER. De forhandler blandt andet også Parajumpers og Hunter. Det skal lige siges at skoen er en herresko, hvis i ikke kan se det ud fra billedet :)

2 kommentarer:

  1. Hvad foretrækker du selv som "vinterstøvle" i år?

    SvarSlet
  2. Havde faktisk overvejet at lave et indlæg med lidt forskellige vinterstøvler. Jeg har fundet ret mange fede, men desværre er de lidt i den dyre ende :( Jeg tror jeg køber mig et par Dr. Martens med foer. Er så glad for dem jeg har nu og er sikker på at jeg kan holde varmen i sådan et par hele vinteren :)

    SvarSlet