fredag den 8. oktober 2010

// FREDAG AFTEN //
Photobucket
Dansk mærke. Fairtrade t-shirts til 350 kr. Lavet af forskellige designere og i konge kvalitet!!
PhotobucketPhotobucket
Samarbejde med Line & Jo.
Photobucket
Hihi. Den er da lidt sød :)
Photobucket
Fredag aften var travl, med en masse gode arrangementer i indre by :) Var lige hurtig forbi Costume's shoppeaften, men da jeg egentlig mere var i "bajer-humør" tog jeg hurtigt videre til Pede & Stoffer butikken, som sammen med Soulland havde stablet et rigtig vellykket arrangement på benene, ude foran deres butik. Her stod den på øl, stærk mad og masser af dejlige mennesker. Da der ikke var mere øl på køl der, tog vi videre til "A question of" reception, i anledningen af åbningen af deres Pop-up store. Her var der også lidt godt til ganen og jeg fik hilst på Frede og drengene fra NO41, så det var rigtig hyggeligt :) Natten endte på Byens kro hvor Kasper og jeg fik en spillet en masse terning og drukket en masse kopper :) Alle billederne er fra "A Question Of" receptionen, da jeg ikke rigtig fik fotograferet så meget de andre steder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar