mandag den 27. september 2010

// S MAGAZINE & DIESEL //
Lørdag aften stod den på fest i Diesel butikken i Købmagergaden hvor S Magazine holdte release party på deres 11. udgivelse og Diesel samtidig promoverede deres intimate linje. Super fint arrangement :) Her lidt streetstyle-guf og billeder fra festen!!
Photobucket
Mig & Marie fra Vogue.
Photobucket
Ingrid ANYWHO
Photobucket
Emilie, modeassistent på Cover. Elsker hendes jakke!!
Photobucket
Rigtig ægte frisure :)
Photobucket
Hugo Capablanca, DJ.
Photobucket
Eva Helene, Sidsel & Sofia. 
Photobucket
Malou & Erikka.
Photobucket
Emil, Fashion Editor hos S Magazine. Elsker hans paillet shorts. 
Photobucket
Terry. Elsker halskæden!!
Photobucket
Franceska & Frankie.
Photobucket
Mats. Fantastiske vipper.
Photobucket
Smukkeste (og tungeste) vintagebælte som hun havde fundet på loppemarked. Misundelig.
Photobucket
Anna, Visuel Merchandiser hos Diesel & Ida Marie Denim Ansvarlig hos Diesel. Elsker Anna's dragt som er fra Top Shop Unique. Den har den smukkeste ryg med fine brune knapper hele vejen ned!!!
Photobucket
Min kollega Andreas & Marie fra Vogue.

4 kommentarer:

  1. Du er på min blogroll for mine yndlings blog's
    :) <3 kig forbi.
    henriettewybrandt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre :) Det vil jeg tjekke!!!

    SvarSlet
  3. Hey babe. Sorry, jeg elsker dig og din blog, men du er altså simpelthen bare for lousy til at opdatere. Haha. Og så kommer der lige pludseligt siiindssygt mange indlæg på en gang. Eller er det bare mig? Jeg måtte i hvert fald lige ud med det. :)

    xoxo

    SvarSlet
  4. Du har så evig ret :) Men sådan som situationen er lige nu både med arbejdstider og internetmuligheder kan det desværre ikke være anderledes. Men lige pt. er bloggen også lidt et "fritidsprojekt" jeg begynder først at køre det mere seriøst når jeg er færdig i Mr.harris og har ordentlig tid til det. Men håber fortsat du vil følge bloggen :)

    SvarSlet