onsdag den 29. september 2010

// MIN MOR 1975 //
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Min mor har for nyligt fået kontakt til sin barndomsveninde "Nuller" via facebook. Hende og min mor var uadskillige hele ungdommen og har i år mødt hinanden igen efter 35 år. I weekenden var de i Sverige og besøge "Nuller's" onkel som de som børn var på ferie hos hver sommer. Med sig hjem havde de et fotoalbum fyldt med billeder fra deres sommerferie i 1975, dengang var de bare 16år :) Vi har scannet nogle af billederne ind og jeg syntes simpelthen de er så fede og oldschool at jeg måtte dele lidt med jer :) Skal have hængt nogle af dem op i lejligheden!!

2 kommentarer:

  1. Billeder fra dengang var bare hundrede gange federe, end de er nu.
    Jeg er stor fan af mandens posering ved søen. Sikke et vilddyr!

    SvarSlet
  2. Ja så fede!! Haha, elsker også det billede og også badeshortsene, haha :D

    SvarSlet