søndag den 5. september 2010

// DEJLIG LØRDAG AFTEN //
Photobucket
Photobucket
Lørdag aften skulle min kæreste og jeg på besøg hos mine forældre. Der var rigtig lækker mad på menuen (Kalvehaler med hjemmelavet kartoffelmos, totalt undervurderet ret, mums) og så var der ellers blandet slik til den store guldmedalje, selvfølgelig med mest lakrids (stor familie svaghed). Vi brugte aftenen på et hygge og se den nye Karate Kid med Will Smith's talentfulde Jaden Smith og vores allesammen yndlings kineser, Jackie Chan. Jeg syntes filmen var FIN NOK. Den var skæg, havde en god morale og JS spillede faktisk rigtig godt. Dog er det lidt nitten at man kender hele historien samt slutningen, så jeg tror den er bedre hvis man ikke hører til den "gamle karate kid" generation. Og så syntes jeg også den var lidt lang tid om at komme ordentligt igang. Så altså, god film, men spild ikke en biografbillet på den, vent med at se den til den kommer i Blockbuster :) Tror jeg vil give den 2 ud af 5 stjerner. 

... Ja det har jo ikke meget med mode at gøre... Men hva' fanden?! ... Har i set nogle gode film for tiden??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar