mandag den 9. august 2010

// SOMMERHUS DAG 4 //
Torsdag stod på rent familie hygge. Nick & jeg tog med min mor, lillesøster og fætter, til Gilleleje centrum hvor der var fest og glade dage med torvedag. Her fik vi shoppet lidt, kigget i genbrugsbutikker, fandt en masse ting på loppemarkedet og fik en tår at drikke på en hyggelig cafe i centrum. Senere tog vi hjem og hyggede med lidt god aftensmad!!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Min lille fætter er ikke så glad for at skulle ind på bloggen, hihi :)
Photobucket
Og der shoppes.. Det skal lige siges at Nick altså IKKE har købt noget i BR, genbrugen havde bare ikke andre poser, haha :)
Photobucket
Photobucket
En skæg ring som min lillesøster købte :)
Photobucket
Fantastisk vingefang!!
Photobucket
Photobucket
Totalt foto-robert med mit nye kamera, haha :)
Photobucket
WTF?!
Photobucket
Photobucket
What at beauty :) Nick med alle hans nye ringe som vi fandt på lopperen og i genbrugen :)
Photobucket
Genialt :)
Photobucket
Min lillesøster :) Syntes hun er så fin i tøjet på det her billede!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar