onsdag den 11. august 2010

// MAGNUS' FØDSELSDAG //
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
I Lørdags var jeg til fødselsdag hos min bedste ven i gennem mange år, Magnus. Han holdte det i haven med alle hans venner, god musik og masser af øl. Det var smadder hyggeligt at se ham og mange af mine gamle folkeskole venner igen. Her får i lige lidt stemningsbilleder :) Tillykke skatter, 21år, wuuuhuuuu :)

1. Magnus skal til at åbne min gave.
2. Magnus får en HAN KJØBENHAVN bluse.
3. Mig, rigtig tørstig :)
4. Ved ikke hvem hun er eller hvad hun laver i busken, skægt var det!!
5. Foto Robert.
6. Magnus' søde kæreste Kalle, i en sindsygt fed kjole fra Gina Tricot.
7. Bredo er lidt træt efter øl-stafet.
8. L.O.V.E .. Bedste venner for altid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar