mandag den 9. august 2010

// DIESEL SS11 //
Photobucket
Som i måske læste i mit tidligere indlæg, var jeg om onsdagen i min ferie taget til København, fordi jeg skulle med på nogle indkøb og hjælpe Kasper i hans butik GOODS. Har ikke fået lagt billederne ind endnu, men i skal da ikke snydes, så her får i lige lidt billeder af Diesel's SS11 kollektion. Kollektionen er kæmpe stor, så jeg har langt fra taget billeder af det hele, har bare valgt lidt forskellige ting som jeg selv syntes var fedt. Der er både lidt fra dame & herre kollektionen :) Håber i kan lide det!!! På billedet ses fra venstre min chef Johnny, Emil som er sælger på Diesel's herreside og min kollega Andreas :)

- DIESEL FEMALE SS11 -
Photobucket
Super fed styling efter min mening, købte den mave-korte skjorte til mig selv :)
Photobucket
Female Jeans Væg :)
Photobucket
Nogle rigtig fede jeans som jeg også købte til mig selv, de havde en streg af "net" bagpå, lidt svært at forklare, men de var sindsygt fede og havde også en rigtig fin vask :)
Photobucket
Gulvlang kjole, elsker den !!
Photobucket
Rigtig oldschool mavekort bluse, som nærmest ligner et vintage fund :)
Photobucket
Like Like Like :) Gennemsigtig top med farvede 90'er inspireret mønster!!
Photobucket
Gulvlang jersey nederdel som jeg også købte til mig selv, elsker den virkelig så meget !!!
Photobucket
Små-gennemsigtig strik kjole med bar oprevet ryg..
Photobucket
Ved egentligt ikke om jeg elsker eller hader dem?! Men på bloggen det skulle de :)
Photobucket
Samme dilemma med disse, hehe :)
Photobucket
Rigtig fin lille pose med kæde i, til at sætte i bukserne, er rigtig patina/vintage agtig :)
Photobucket
Bælter, i like :)


- DIESEL MALE SS11 -
Photobucket
Diesel male vægen, lidt rodet efter vores besøg :)
Photobucket
Min favorit i kollektionen, super fed denim vest uden ærmer, vasken var så fantastisk!!
Photobucket
Her ses Emil, som er sælger for Diesel på herresiden, i min yndlingsvest :)
Photobucket
Super cool læderjakke som kan lynes af både som kortærmet jakke og vest, findes i 4 farver, så sej!!
Photobucket
Et sjovt lille påfund som jeg lige ville vise jer, syntes ikke t-shirten er særlig fed, faktisk syntes jeg den er monster tarvelig, men den skulle herinde fordi ideen er ret skæg. Det er nemlig en 3D t-shirt hvor der følger et par 3D briller med som du kan tage på og så flyver motivet ellers lige direkte op i skærmen på dig. Haha. Tror nu ikke det bliver årets nye fashion trend, men en meget skæg ide :) Vi købte et par stykker af dem ned til Shoppen, så hvis i syntes det er skægt, så kan i købe dem hos os fra Januar 2011.
Photobucket
VASK VASK VASK
Photobucket
Rimelig syret netundertrøje med et underligt motiv, var god lang og faktisk meget cool på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar