mandag den 16. august 2010

Photobucket
Der kan umuligt være gået nogen næsen forbi, at det var modeuge i sidste uge. København har boomet af bloggere, stylister, skuespillere, fashionistas, journalister, designere og alle os andre dødelige mode interesseret :) Ugen har også været travl for mit vedkommende, selvom jeg desværre har måtte arbejde hver eneste dag, og ikke har kunnet deltage så meget som jeg gerne ville. Men lidt blev det da til, så nu vil jeg poste lidt indlæg med nogle af de ting jeg har set. Kan på forhånd sige at jeg ikke vil skrive stolpe op og stolpe ned om diverse kollektioner og begynde at analysere næste års "trend". Det kan i læse på alle de andre "mere kendte" blogs som har frontrow pladser til alt, det er de bedre til :) Jeg vil i stedet vise jer hvordan man som ganske almindelig dansk modeinteresseret fritids-blogger kan få noget ud af modeugen, både i form af inspiration, bajere, fester og lidt andet :) Så det håber jeg i er tilfredse med?! Hihi :) Og så må jeg hellere undskylde at bloggen har stået stille siden onsdag, men tjek lige mit program!!

Onsdag: Fri - masser af bloggin, BZR modeshow & Spon Diogo fest på MonoBar.
Torsdag: Arbejde 10-19, Besøge Tiger's bodega i Gallery & Til Mads Nørgaard fest på Bakken.
Fredag: Arbejde 10-19, Til Weekday/Tea Paper & Til Spotding's blogger fest ved Nyhavn.
Lørdag: Arbejde 09 - 16, På messe i Gallery, Besøge Tiger's bodega, Samsøe&Samsøe reception & Diesel fest.
SØNDAG = SOVE LÆÆÆÆÆÆNGE OG LAVE INGENTING :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar