mandag den 16. august 2010

CFW // PÅ MESSE //
Photobucket
Lørdag var jeg på messe og fik kigget lidt på et par forskellige mærker og ikke mindst en masse inspirerende modemennesker. Gider dog ikke skrive spalte op og spalte ned om forskellige kollektioner, næste års trend og vise de samme 50 billeder fra de mest populære designere, det gør alle de andre blogs jo også, så kan i bare læse hos dem :) Hihi. I stedet har jeg spottet lidt (efter min mening) smarte og inspirerende mennesker som jeg her vil vise jer. Vil ikke kalde det "Streetstyle" for det var jo indenfor :)

Emmy - 23 år - Arbejder hos Cornelia Webb www.corneliawebb.com
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Elsker hendes type, syntes hun er så unik og speciel. Virkelig sådan en man kigger efter på gaden. Det kan jo både være godt og dårligt, men i mine øjne er det godt, for hun er virkelig sin egen og hviler meget i sig selv. Elsker hendes piercing, hendes tattoo's og ikke mindst Bh'en som er fra Cornelia Webb.

Céline - 23 år - Arbejder hos Bjørg Jewellery - www.bjorgjewellery.com
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Faldt først og fremmest over Céline på grund af hendes fantastiske smykker, men da jeg faldt i snak med hende viste det sig også at hun var enormt sød, naturlig og snaksagelig. Virkelig en rigtig fin type, sådan en man har lyst til at drikke en kop kaffe med. Elsker hendes naturlige smil og selvfølgelig hendes smykker som alle er fra Bjørn Jewellery hvor hun arbejder. Er især vild med øreringen og kæderingen.

Jonathan - 24 år - Arbejder hos Acne - www.acnestudios.com 
Mark - 20 år - Arbejder hos Mr. Harris - www.bajerblog.blogspot.com
Photobucket
Mine 2 arbejdskollegaer Jonathan og Mark. Jonathan er Clerk hos Acne og besøger ofte vores butik for at hjælpe til og Mark er, ligesom jeg selv, elev i Mr. Harris. Syntes de fortjente en plads på bloggen, for de er sku så fine i tøjet altid :) Jonathan er selvfølgelig i fuldt Acne dress og Mark er i cardigan fra Today's band practice og jeans fra Won Hundred. Alien ballonen hedder "Baby" og er min egen :)

2 kommentarer:

  1. Celine fra Bjørg Jewellery er meget godt smykket ud, det er da helt sikkert :)

    SvarSlet
  2. Hehe ja det må man sige at hun er :) God reklame!!

    SvarSlet