mandag den 9. august 2010

// 5 PREVIEW SS11 //
Samme onsdag som Diesel indkøbet, var jeg også forbi Brian fra THE MARKET som blandt andet har argenturet på Fifth Avenue Shoe Repair, Our Legacy, J Dauphin, Veronica B. Vallens, Wildfox, 5 Preview, Muubaa og Springcourt. Det er uden tvivl et af mine yndlings showrooms, fordi der er så mange af mærkerne der tiltaler mig. Desværre var næsten ingen af kollektionerne kommet hjem og FASR har sagt nej til at lade bloggere tage billeder af deres kollektion på grund af problemer med kopiering, så det eneste jeg egentligt kan vise jer nu, er lidt billeder fra 5 Preview kollektionen. Tager dog ind til Brian igen efter modeugen når han har fået alle sine vare og så skal jeg nok vise jer hvad jeg har set :)
Tjek hans blog HER
Photobucket
Photobucket
Elsker denne sorte oversize silkeblazer som gerne skal hænge lidt slasket!!
Photobucket
Dejlige oversize super bløde t-shirts :)
Photobucket
The Classic :)
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar