onsdag den 7. juli 2010

// TIL SALG: See by Chloé //
Der er mange der har spurgt om jeg ikke snart sætter nogle ting til salg herinde på bloggen, så det vil jeg begynde at gøre. Det første jeg har fundet frem er denne oversize cardigan/sweatshirt/hættetrøje (?!) fra See by Chloé. Den har kostet 2300 kr. fra ny men er dog et par år gammel, så jeg sælger den billigt, bud starter fra 500 kr. Den har altid kun været til rens når den skulle vaskes, så den er i virkelig fin stand, nærmest så god som ny. Mærket på ryggen er 100% intakt. Den er en str. small og er oversize på den måde at det nærmest er en "kjole bluse", den går ca. til knæene. Syntes selv den er super fed :) Har virkelig været glad for den!! I kan byde i kommentarfeltet, husk email!!

See by Chloé - Bud fra 500 kr. - Rigtig god stand

3 kommentarer:

  1. hmm .. den ser virkelig lækker ud ... !!
    årgh træls at man ikke lige har 500 kroner at byde med ..

    SvarSlet
  2. Hej :) Jeg er lidt interesseret i at vide hvor meget den måler fra skulderen og ned til hvor ærmet stopper?

    Hilsen Mie

    SvarSlet